This Is Me

En 20 årig tjej från en liten håla där det inte finns direkt mycket att göra.
Jag bor i en 3:a med min pojkvän och hans underbara hund...Som jag ger lika mycket kärlek till som om det vore min...Hon sover bredvid elr ja snarare på mig varje natt...=)
En bebis på 36kg Hahah

Jag är född med ett hjärtfel..Så har en mekanisk klaff..Och äter Waran...Det är medfött så har gjort flera operationer...
Jag är en girlie-girl samtidigt som jag är en pojkflicka.

Jag älsar rosa, små skimpy outfits, höga klackar, Sex and The city, Playboy ja ni förstår...
Men samtidigt så rappar jag och skriver texter sen 13 års ålder.
Jag har attityd.
Som tex om ni ser mig på krogen då ser jag ut som en typisk bimbo...Fejkblonderat hår, långa akryl naglar, stövlar och nån mini outfit som precis täcker rumpan...Typ=)...

Och självklart medveten om att killarna tror att man är lätt då, om man ser ut så...
Men tro mig dom blir lika chockade varenda gång...För ni förstår bara för att jag ser ut som en Bimbo så betyder det inte att jag är nån.
Jag står aldrig och flamsar och tramsar med killar...No f*cking way..
På krogen är jag som en kille i bimbo utstyrsel Hahaha...
Trampar nån på mig, ja då flyger dom
Kläcker dom nått olämpilgt, ja då får dom svar på tal
Och tafsar nån elr beter sig illa, ja inte f-n går tillåter jag det...

Så dra inte alla brudar över en kant...
Tro mig, jag tål inte håller dom typiska bimbo brudarna som bara står och flamsar och tramsar och låter helt nollade...

Och jag gillar att fiska och gräva mask med mina bara händer i jorden...Och jag trär alltid på masken själv på kroken
Så nae här har ni ingen bimbo direkt...

Jag går sista året på Hotell linjen ..Dock drömmer jag inte om att jobba på hotell
Utan jag vill gärna jobba som Make Up Artist, Frisör, stylist elr Journalist på någon tidning...
Nått kreativt helt enkelt.
Dock vill jag ju såklart helst av allt lyckas med musiken...

Men vi får väl se vad livet har att erbjuda...Det enda man kan göra är att kämpa och jobba hårt för sina drömmar och mål ..Ge Aldrig Upp



Jag haft många favoriter under åren men Eminem är självklart den som alltid hängt med sen jag var 11 år...Så han ligger mig närms om hjärtat...Det är tack vare han jag började skriva och rappa...
Min pojkvän rappar också..Han har dock ett litet kändare namn än mig.."Tha Sandman"...

Jag har haft min musik lite på hyllan under några år men nu ska jag ta tag i den igen...

Ne, nu tänker jag inte berätta mer ni  får helt enkelt läsa min blogg om ni vill veta mera...


Me















XOxo Alexia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0